25 Mart 2016 Cuma

MAKYAJ ÇANTAMDA NELER VAR ?




MERHABALAR :)

Hazır vize haftam daha başlamamışken, okuldan erken gelmiş bu soğuk ve yağmurlu bir akşamda yatağımda sıcacık kahvemi yudumlarken epeydir aklımda olan makyaj çantamda neler var bir yazıyım dedim.
İtiraf etmem gerekirse başkalarının çantalarında, makyaj çantalarında neler var hep merak etmişimdir. Çok yakınlarımın çantalarını karıştırdığım doğrudur :) Youtube'da yayınlanan Çantamda Ne var? videolarını da büyük bir ilgiyle izlemişimdir her zaman. Fark ettim ki benim gibi bir çok kişi de merakla izliyor :) Yazısı bir video kadar eğlenceli olmasa da ilgi göstereceğinizi umarak bu yazıyı yazmaya karar verdim. 


Ben hiç bir zaman günlük makyajında ne kullandıysa onları çantasına koyan kızlardan olamadım maalesef :( Ay şöyle olur yok dışarı çıkarım gece bişeyler yaparım diye kendime kandırarak ne var ne yok çantasına atan bir kızım. Fotoğraftakiler de benim seçerek koyduklarım :) Son zamanlarda kullandığım makyaj çantam küçük olduğu için mecbur seçerek koyuyorum içine, bu pembe tatlış makyaj çantamı ise Gratis'ten 7tl gibi bir fiyata almıştım yanlış hatırlamıyorsam, böyle bir çanta edinmek isterseniz de hala mevcuttur bilginiz olsun. Gelelim makyaj çantamda neler var neler yok. Hangileri olmazsa olmaz.. Makyaj çantamın olmazsa olmazlarında birisi kesinlik seyahat boy diş fırçam ve diş macunum. Malum uzun zamandır tel kullandığım için her yemekten sonra dişlerimi fırçalamak mecburiyetinde hissediyorum kendimi, bu yüzden de büyük boylarını taşımak yerine seyahat boylarını alıp işe, okula her hangi bir yere rahatlıkla götürebiliyorum, onun dışında mutlaka çantama küçük bir ayna koyuyorum ne olur ne olmaz ama dimi :) Daha sonra mutlaka pudra, eyeliner ve far fırçamı makyaj çantamda daima bulundururum. Karma bir cilde sahip olduğum içinde makyaj çantamın demirbaşlarından biri de pudramdır. Eyeliner hariç bir de göz kalemi bulunduruyorum yanımda vaktim kısıtlı olabilir daha pratik ve kolay bir sürüm olsun diye. O günkü kullandığım ruj haricinde de bir ruj daha kesinlikle koyan biriyim renk alternatifi olsun diye :) Eğer kullandığım makyaj çantam büyükse fondötenimi ve süngerimi koyuyorum eğer küçük ise boş bir krem kutusuna birazcık fondöten doldurarak çantama atıyorum o gün içerisinde kullanacaksam da ellerimle uyguluyorum. O günkü makyajımda allık veya far kullanmamış olsam bile mutlaka her makyaja gidebilecek renkte bir allık ve farı yanımda bulunduruyorum. Malum biz öğrencilerin ne zaman nereye gideceği ne yapacağı belli olmuyor :) 
Listelemek gerekirse;
*Diş fırçam ve macunum
*Pudra,allık ve eyeliner fırçası
*Kapatıcı
*Fondöten
*Allık/Pudra
*Ruj
*Far
*Göz kalemi

Benim makyaj çantamdakiler bu kadar sizde benimle paylaşmak isterseniz yorum yapmanız yeterli :) 

SAĞLIKLI VE BAKIMLI GÜNLERE :)
ŞEYMA.





3 yorum:

  1. Merhaba, blogunuzu takibe aldım bana da beklerim sevgiler :)
    Tasarım Evinden

    YanıtlaSil
  2. makyaj çantanız gayet güzel ve yeterliymiş :) diş fırçası ve macunu ben de hiç yanımdan eksik etmem =) güzel yazı için teşekkürler =)

    YanıtlaSil