24 Mart 2016 Perşembe

Nivea Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi/ Garnier Göz Makyaj Temizleyici Express Çift Etki




Merhaba benim bakımlı ve güzel okuyucularım :)

Uzun bir aradan sonra tekrar sizinleyim. Bugün göz makyajım da kullandığım iki ürün bloguma konuk :) Bu iki ürünü daha önce instagram hesabımda karşılaştırıp anlatmıştım, sonra fark ettim ki instagram fotoğraf altına yazılan uzun yazılar tavsiyeler pek dikkate alınmıyor önemli olan fotoğrafın netliği.. Bende madem böyle bir durum var neden blogda da konuk etmiyorum ki dedim. Neyse daha fazla uzatmadan ben konuya gireyim en iyisi :)


Ben şuana kadar göz makyajımı temizlemek için yukarıda gördüğünüz iki ürünü kullandım. 
İlk aldığım ürün Nivea'nın Çift Etkili Göz Makyaj temizleyicisi oldu. Ürünü ilk başlarda çok severek kullandım vaatlerini yerine getiriyordu, ovalamadan pamuğu gözümde 3-4 saniye beklettikten sonra çok yoğun göz makyajımı rahatlıkla çıkartabiliyordum. Kirpiklerimde etkisini pek fazla göremedim ama yine de severek kullandım diyebilirim. Göz temizliğimi yaptıktan sonra bıraktığı yağlı hissi bir türlü sevemedim ama inatla yarısına kadar kullandım. Yarısına geldikten sonra göz kapaklarımda ve kirpik diplerimde çıkan yağ bezelerinden sonra bitirmeyi bile beklemeden kullanmayı bıraktım ve yeni ürün arayışına geçtim.
O sıralarda tesadüfen severek takip ettiğim blogger Görkem Karmanın Snapchatte Attığı snaplerde Garnier Express Çift Etkiden bahsettiğini ve üründen çok memnun kaldığını izledim. O kadar çok içten bahsetti ki bu üründen.. Kirpiklerinin bu ürünü kullanmaya başladıktan sonra uzamasını, yağlı bir his bırakmamasını.. Hiç tereddüt etmeden gidip aldım ürünü. İyi ki almışım çok severek kullanıyorum hatta ikinci şişesini kullanıyorum şuan :) Vaadettiği her şeyi yerine  getiriyor kirpiklerim eskisine göre daha uzun ve gür çok az yağlı bir his bırakıyor oda göz çevrenize serum sürmüşsünüz gibi hafif bir kayganlık ve Nivea da olduğu gibi yağ bezeleri çıkmadı. Sanırım uzuuuuun bir süre bu üründen başka bir şey kullanmayacağım :) Makyaj temizleme rutinimde her daim olacak :) :) 

Benim iki ürün içinde deneyimlerim bunlar kızlar sizde fikirlerinizi yorumlardan benimle paylaşabilirsiniz. 

Sağlıklı ve bakımlı günlere 
ŞEYMA :)



1 yorum:

  1. Merhaba canim, hem gfc den hem g+ tan takipteyim seni de beklerim :)

    YanıtlaSil