17 Mart 2016 Perşembe

KAJAL GÖZ KAEMİ ve COLASSAL GO EXTREME VOLUM EXPRESS




Hasta ve halsiz bloggerdan herkese selam :)

Bir süredir ne instagram hesabım de nede burada aktif olamadım. Malum İstanbul'un iki üç günlük soğuk havası beni de vurdu. Bünyem koca kış dayandı da bu iki üç günlük bahar soğuğuna dayanamadı yenik düştü :( Ben de hazır kendime bol bol vakit ayırmışken günlük makyajımda severek kullandığım göz kalemi ve rimelden bahsetmek istedim :)


İlk olarak göz kaleminden başlayalım. Reklamlar da bolca gördüğümüz bu göz kaleminden nihayet bende alıp deneme fırsatı buldum :) Acaba reklamlarda da söylediği gibi vadettikleri yerine getiriyor mu ?
Maybelline bu göz kalemi için neler demiş onu bir hatırlayalım.

*Colossal yoğunluğu (Yoğun siyahlık, pürüzsüz mükemmel uygulama)
*Colossal kalıcılığı (Uzun süre kalıcı dağılmayan bulaşmayan görünüm)
*Colassal bakımı (Özel içeriklerle bakım, E vitamini C vitamini türevleri)

Bence ürünü diğerlerinden ayıran en önemli özelliklerinden biri ambalajının rengi :) Siyah ve sarının muhteşem uyumunu sunmuş bize bir diğer özelliği ise asansörlü oluşu. Tabi bunun avantajları ve dezavantajları da var, bunlardan da ilerleyen satırlarda bahsedicem:)
Gelelim ürünün yapısına ürün beklediğim kadar yumuşak bir ürün değil aslında, daha yumuşak daha kolay sürülebilir beklentisi ile almıştım. Ne çok sert ne de çok yumuşak orta kıvamda diyebilirim. Kalıcılık ve uygulamasına gelirsek bahsettiği gibi kolay uygulanabilen bir üründe değil, asansörlü oluşundan ince uygulaması gerçekten zor oluyor bu da dezavantajlarından biri. Yoğun bir siyahlık veriyor mu diye soracak olursanız tek katta maalesef beklediğimiz o yoğun siyahlığı vermiyor, üzerinden iki üç kat dikkatli bir şekilde geçmek gerekiyor. Ben bu göz kalemini genellikle kuyruksuz bir şekilde sade bir göz makyajında kullanıyorum hem uygulaması daha kolay oluyor hemde bulaşma akma riski daha aza indirmiş oluyorum üzerinden transparan bir pudrayla geçerek sabitliyorum böylece gün içinde akmış mı bulaşmış mı diye de düşünmüyorum. Bu şekilde severek kullanıyorum diyebilirim :) Bir daha alır mıyım bilmiyorum ama bitene kadar kullanacağım ürünlerden biri. Kısacası ürün vadettiklerini söylediği kadar yerine getirmiyor. Yoğun siyahlık bir kaç kat uygulandığında veriyor asansörlü oluşundan mükemmel bir uygulama yapılıyor denemez bulaşma konusunda da tek başına uygulandığında maalesef akma ve bulaşma yapıyor. 

Gelelim günlük makyajımda severek kullandığım bir diğer ürünüm olan rimele :)
Bu ürünle de henüz yeni tanışıyorum eski rimelim bitince yenisini almak yerine başka bir markaya şans verdim. 8 Mart dünya kadınlar günü indirimde aldığım bu ürünü her makyajımda kullandım ve kirpiklerimde ki etkisini çok sevdim diyebilirim :)




 Daha önceden de maybelline markasının rimellerini denediğim ve beğendiğim için tercihimi tekrar bu markadan kullanmak istedim ve hazır indirimde yakalamışken colossal go extreme voum express'i aldım. Bu ürünün bir sarı amblajlı olanı bir de siyah ambalajlı olanı var görevli arkadaşa aralarında kı farkı sorduğumda sadece daha fazla siyahlık verdiğini söyledi bende aldığım gibi direk kasaya gittim. Her rimelde olduğu gibi ilk bir hafta uygulamada ıslaklık verdi ilk başlarda pek memnun kalmadım ama maskara biraz daha kurudukça kirpiklerime verdiği etkiye bayıldım :)  
Uzunluk vermesini gayet başarılı buldum siyahlık konusunda da daha yoğunluk veren rimellere göre bir tık geride diyebirilim. 


Fırçasının yapısına gelecek olursak sık ve iki katlı oluşu ile kirpiklerimi birbirinden güzelce ayırıyor sanırım bu yüzden sevdim bu maskarayı :) Fırçası ile ilgili tek bir sorunum fırçasının biraz tombik olması alt kirpiklerime bu yüzden kolay uygulayamıyorum maalesef :( Onun dışında bu ürünü sevdim kat kat uygulandığında da topaklanma yapmıyor üstelik :)

Yanii bahsettiğim her iki üründe günlük makyajımda uygun fiyatlı ve severek kullandığım ürünlerden :) 

 

Bakımlı ve güzel günlere kızlar :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder