6 Mart 2016 Pazar

MAKYAJ TEMİZLEME RUTİNİM

 



MERHABALARRRR :)

Bugün size makyaj temizleme rutinimden bahsetmek istedim. Bir nevi cilt bakım rutini de denebilir buna:) 
Makyajımı hangi ürünlerle çıkartıyorum, cildimi nasıl yağdan ve kirden arındıryorum hepsinden teker teker bahsedeceğim size..
Ben günlük hayatımda çok fazla makyaj yapan bir insan olmasam da mutlaka her akşam yüzümü makyaj temizleme suyu ile siler sonrasında cildimi neme boğardım. Fakat son 5 ayda hatta daha da fazla makyaja ilgim  arttı ve makyaj anlayışı rimel ve göz kalemi olan kızın günlük makyaj rutini tamamen değişti. Bununla birlikte cildimin ihtiyaçları da değişti. 
Benim cildim karma bir cilde sahip olduğu içinde ihtiyaçlarını tamamen karşılamam gerekiyor. Gelelim her akşam eve gelir gelmez makyajımı nasıl ve hangi ürünlerle temizliyorum :)



Fotoğrafta da görüldüğü gibi her akşam bu ürünleri kullanarak cildimi tamamen makyajdan arındırıyorum. Peki bunu nasıl yapıyorum?
İlk olarak makyaj temizlemeye gözlerimden başlıyorum. Bunun içinde Garnier'in göz makyaj temizleyicisini kullanıyorum disk pamukların bir tanesine biraz döktükten sonra biraz bekleterek yavaşça gözlerimi siliyorum. Bir sonraki adımda Loreal'in kusursuz makyaj temizleyicisini kare bir pamuk yardımıyla cildimi fondöten ve pudra kalıntılarından arındırarak bir sonraki adıma geçiyorum. Nivea canlandırıcı temizleme sütünü ellerimle çok az bir miktarda cildime yediriyorum, duruladıktan sonra da her zaman ki favorim Garnier arındırıcı temizleme jeli ve yüz fırçamla yüzümü güzelce köpürte köpürte temizliyorum ve cildimi tamamen makyajdan arındırıyorum. Fotoğrafta gördüğünüz Garnier Saf&Temiz 3'ü 1 arada makyaj temizleme peelingi ile haftada bir gün cildimin ihtiyacına göre ya maske yada peeling yapıyorum daha sonrasında da cildimi nemlendiriyorum. 
Hepsini kısa ve öz şekilde yorumlamaya başlasam iyi olacak sıkılıp yarıda bırakmanızı istemem açıkçası :)




NIVEA CANLANDIRICI TEMİZLEME SÜTÜ; Ben bu ürünü genelde makyajmın ilk adımlarında kullanıyorum, bazen temizleme suyum kalmadığında yerine bile kullanabiliyorum. Ürünün yapısı hafif nemlendiriciler  gibi kokusu da çok güzel :) İlk başlarda kullanmaya epey bir korktum çünkü nivea ürünlerinin tüylenme yaptığını okudum bir çok sitede. Fakat bende böyle bir şey olmadı biter bitmez Garnier Temizleme sütüne bir şans vermek istiyorum :)


Ben bu iki ürünü de gerçekten çok seviyorum özellikle arındırıcı temizleme jelini :) Ben karma ve yağlı ciltler için olanını kullanıyorum ve kokusuna bayılıyoruuuuummm :) Bittikçe yerine yenisi eklenen bir ürün kesinlikle. Peelingi ise hafta bir gün kullanıyorum sadece oda yüzümde kurutma yaptığı için. Ben genellikle maske olarak kullandım  maske görevini bence daha çok yerine getiriyor. Yüzüme aydınlık verişini seviyorum. 


Gelelimm beeessstt favorime :)
Garnierin göz makyaj temizleyicisine gerçekten baa-yıı-lıı-yo-ruumm.
Ne göz kapaklarımda ve kirpik diplerinde ufak minicik sivilceler çıkıyor nede temizleme işlemi yaptıktan sonra yağlı bir his bırakıyor. Kirpiklerimi beslemesi ve uzatması da cabası. 
Loreal kusursuz temizle suyuma gelecek olursak şimdilik gayet iyi anlaşıyoruz temizledikten sonra yapışkanlık hissi de bırakmıyor ama yerine başka bir markaya şans verebilirim  günün birinde .
Benim makyaj temizleme rutinim de kullandığım güncel ürünler bunlar yerine yeni bir ürün aldığımda karşılaştırma yazılarımı da yayınlarım inşaallah :)
Hee bu aradaa makyajımızı temizlerken boynumuzu da temizlemeyi unutmuyoruz premseslerr :*

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere güzel bakımlı günlere.. 

ŞEYMA :)



  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder