6 Nisan 2016 Çarşamba

Diş ve Ağız Bakım Rutinim







Merhabalaarr :)
Uzun zamandır sizinle bir şeyler  paylaşamadım kusura bakmayın lütfen.. 
Malum her öğrenci gibi benimde vize haftam gelmişti ee bide üzerine iş olunca daha da bir koşturmacalı stresli bir hafta geçirdim.
Hazır boş gün yakalamışken ve güzelce uykumu almış kendimi dinçte hissetmişken bir şeyler yazmalıyım dedim :)
Gelelim bugünkü konuklarıma bugün diş ve ağız bakımın da neleer kullanıyorum onlardan bahsedip fikirlerimi dile getiricem sizin için.
Ben yaklaşık 3,5-4 senedir diş teli kullanıyorum, bu yüzden de ekstra bir özen göstermem gerekiyor dişlerim de iz kalmaması için günde bazen 3-4 kere fırçalamam gerekebiliyor. 
Güne ilk olarak yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçalamakla başlar kahvaltımı yapar sonra tekrar dişlerimi fırçalar ve makyajımı yaparım her zaman sabah rutinim bu şekildedir. 
Midem hassas olduğu için diş macunu seçerken de ferahlık veren nane aromalı olanları tercih ediyorum çünkü midem çabuk bulandığı için diş fırçalamayı kendime eziyet haline getirmek istemiyorum. 
Diş fırçamı da  en fazla 3 ayda bir hep aynı modeliyle değiştiririm.  Çünkü ağız yapım küçük ve tellerde olduğu için büyük ve geniş olan diş fırçalarıyla rahat fırçalayamıyorum ve temizliği güzel yapamıyorum.  Ağız çalkalama suyumu da yine nane aromalı olandan tercih ediyorum. Bu sefer kullandığım ise hafif naneli ve sıfır alkollü olanı. Diğerlerine nazaran daha az uyuşukluk hissi bırakıyor ağızda :) 
Fotoğrafta ki seyahat boy diş fırçası ve diş macunu neden var diye soracak olursanız da onları da her zaman makyaj çantamda taşıyorum. Çalıştığım için ve bazen bütün günümü okulda geçirdiğim için yemekten sonra dişlerimi fırçalama ihtiyacı duyuyorum çoğu zaman bu yüzden de yanımda bulunduruyorum bu şekilde. 
Konuyu toparlamak gerekirse ağız bakımında görselde gördüğün ürünleri kullanıyorum çalkalama suyunu genellikle akşam yatarken dişlerimi fırçaladıktan sonra kullanıyorum. Bunun haricinde de iki haftada bir karbonat yada Türk kahvesiyle dişlerimi fırçalayıp evde beyazlatma işlemi yapıyorum.. 
Günde en az 3 kez dişlerinizi fırçalamayı unutmayın  gülüşlerimizi güzel yapan sağlıklı dişlerimiz :)

Sağlıklı ve bakımlı günlere
ŞEYMA :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder