26 Nisan 2016 Salı

FAVORİLERİM (NİSAN AYI)

  

Herkese yeniden merhaba :)

Bugünkü blogg konuğum aylardır yazmaya niyetlendiğim her ay yazmak istediğim ama yazamadığım severek kullandığım favori ürünlerim. Artık kesin kararlıyım her ay mutlaka kullandığım favori ürünleri yazıcam. Hazır Nisan ayının son günlerindeyiz yaza da adım adım yaklaştık fırsat bu fırsat favoriler serisini başlat artık Şeyma dedım :) Daha fazla gevezelik yapmadan severek kullandığım ürünler ile tanıştırayım sizi.

Ben kullandığım ürünleri görsel olarak bakım ve kozmetik olarak ayırdım. İlk olarak Nisan ayı boyunca severek kullandığım bakım ürünlerine bir bakalım.  


Solda ki üründen başlayarak anlatıyım size.. 

Soldan birinci ürünüm Nivea'nın Canlandırıcı Temizleme sütü bu ürünü aslında ben alalı neredeyse dört ay falan olmuştur bir süre kullanıp kenara attım. Mart ayının sonunda yaptığım bahar temizliğinde tekrardan göz önünde bulunur bir yere aldım ve kullanmaya başladım. İlk üç dört gün makyajımı temizledikten sonra yüzüme tampon hareketlerle uyguluyordum daha sonra makyajımın kabasını bununla alıp temizleme jelimle de yüzümü  tamamen makyajdan arındırmaya başladım zamanla da elim sürekli temizleme sütüne gitmeye başladı. Cildimde ki verdiği hissi seviyorum herhangi bir kızarıklık sivilce de yapmadı bitene kadar kullanmaya devam açıkçası :)
Soldan ikinci ürünüm ise ne zaman aldığımı hatırlamıyorum ama aldığım günden beri sürekli kullandığım resmen aşık olduğum bir ürün. Ben yaz kış dudak nemlendiricisi kullanan bir kızım yapısı,kokusu,ambalajı herşeyi ile aldığım günden beri favorimdir kendileri yazmak bu güne kısmetmiş.
Üçüncü ürünüm ise arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldığım çok uzun zamandır kullandığım kokusuna vurulduğum temizleme jelim. Bu ürün benim her zaman bittikçe aldığım cilt bakım rutinimin demirbaşlarından biri.Sadece Nisan ayında değil her ay her gün mutlaka kullandığım bir üründür. 
En son olarak da Garnier Çift etkili göz temizleme suyum bu ürünü sanırım iki ay önce falan aldım hatırlamıyorum yalan olmasın :) Tek hatırladığım Görkem Karman'ın tavsiyesi üzerine bir koşu gidip aldığım :) Gözlerimde yağlı bir tabaka bırakmaması, kirpiklerimi beslemesi ve uzatması herşeyi  ile favorim. 


Gelelim Nisan ayı boyunca elimin sürekli gittiği kozmetik ürünlerine :)
İlk olarak size Nisan ayı boyunca kullandığım Golden Rose 14 numaralı mat rujumdan bahsedeyim. Havaların düzelmesiyle birlikte bordo ve nude tonlardaki rujları bir kenara bırakıp koyu gül kurusu pembe tonlarına yöneldim en severek kullandığım ise 14 numaralı velvet mat ruj oldu. Yaptığım her makyaja giydiğim her kıyafete uyum sağladığı için elim sürekli buna gitti açıkçası. 
İkinci ürünüm ise Kajal yoğun siyah göz kalemim oldu. Nisan ayı boyunca neredeyse hiç eyeliner çekmedim ve elim sürekli bu göz kalemine gitti. Sür çık resmen benim için üretilmiş, kuyruk düzeltme olmadı sil baştan derdi yok :) 
Üçüncü ürünüm ise Maybelline colossal go extreme maskarası oldu günlük makyajımda olsun gece makyajımda olsun elim sürekli bu maskaraya gitti, kirpiklerime verdiği uzunluğu dolgunluğu çok begeniyorum. 
Bir diğer göz ürünüö ise wet n wild'ın Brulee isimli krem göz farı neredeyse abartısız her gün bu farı göz kapağımın tamamına sürüp yoğun bir maskara uygulayıp öyle dışarı çıktım diyebilirim bu ürünü gerçekten çok seviyorum. 
Gelelim ten ürünlerine cildim karma bir cilt olduğu için yaz aylarına doğru olduğundan daha fazla yağlanıyor cildim bu yüzden de pudraya abanıyorum resmen ! Nisan ayı boyunca kullandığım ten ürünlerim ise Maybelline Super Stay fondoteni ve Golden Rose 06 numaralı pudrası oldu. Super stay fondetenin ince yapıda olması kapatıcıık derecesinin benim için orta düzeyde olması sürekli kullanmam için yeterli sebepler aslında :)

Benim Nisan ayı favorilerim bu kadar kızlar sizde benimle paylaşmak isterseniz yorum bırakmanız yeterli. 

Bakımlı güzel günlere :)


2 yorum:

  1. Yazılarınıza çok emek vermişsiniz çok beğendim. Size bir önerim ayarlar bölümünden şablon > genişikleri ayarla ve ordan da blogun tamamını seçerek biraz genişletin. Daha iyi gözükür.
    Bende bloguma beklerim :)
    Sevgiler.
    https://caganerkan.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Yorumunuz ve tavsiyeniz için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil