7 Mayıs 2016 Cumartesi

SEYAHAT MAKYAJ ÇANTAMDA NELER VAR ?





Herkese kucak dolusu merhaba :)
Bugün sizinle başlıktan da görmüş olduğunuz gibi seyahat çantam ve makyaj çantamda neleri yanıma alıyorum onları anlatmak istedim. Yaklaşık bir saat sonra ailecek memleketimiz Edirne'ye Hıdırrellez kutlamasına gidiyoruz. Siz bu yazıyı okuduğunuzda muhtemelen ben Edirne yollarında müzik dinliyor olacağım. Çok kısıtlı vaktim olduğu için çantamı hazırlarken bir yandan da hemencecik fotoğraflarını çektim umarım güzel bir sonuç çıkar ortaya.. Ee hadi o zaman başlayalım :)


Edirne'de sadece bir gece kalacağımız için yanıma sadece bir sırt çantası almayı tercih ettim. Hem taşıması daha kolay hemde ne bulduysam içine tıkıştıramıyorum. Genelde ne bulduysa valize atan kızlardan olmuşumdur hep :) :)
Sırt çantam hem Laptop hemde sırt çantası olarak kullanılabiliyor. Bunu bana erkek kardeşim doğum günü hediyesi olarak almıştı. Neyse konu dağılmadan biz devam edelim, çantama kıyafet ve makyaj çantamı sığdırabildim sadece bunlarda zaten bir günlük için yeter bile :) Çantama ilk olarak gece giyebileceğim pijama takımı, yedek iç çamaşırı ve çorap, yedek bir tişört, pantolon ve hırka aldım. Malum bildiğiniz üzere daha tam anlamıyla yaz gelmedi ülkemize bir soğuk bir sıcak bu dengesiz havalar zaten hasta etti beni daha fazla hasta olmaya gerek yok diye sağlam tedbir aldım. (Şimdi yazarken fark ettim kıyafetlerimin hiç fotoğrafını çekememişim telaştan :( ) Gelelim makyaj çantamda neler var? Minik bir kaçamak olduğu için çok fazla bir şey almadım yanıma. 



Yanıma biri minik diğeri ondan daha büyük iki çanta aldım. Büyük çantadan başlayalım incelemeye neler varmış neler yokmuş. İlk olarak yanıma diş macunu ve fırçamı aldım daha sonra bitirdiğim makyaj temizleme çubuğu kabına da lip balm, makyaj temizleme çubuğu ve makyaj temizleme pamuğu koydum ağzını kapatıp bu şekilde makyaj çantama koydum. Daha sonra makyaj bazımı, kapatıcımı ve iki tane de açık ve koyu renk olmak üzere farımı aldım. Bunların yanında bir adet kapatıcı paleti ve allık, göz kalemi ve maskara, makyaj fırçalarım, minik kaplara koyduğum fondöten eyeliner ve lip balm aldım. Ve son olarak da pantene Sıvı saç yağını aldım, bunu almamım sebebi ise saçlarımı yeni boyattım ve haliyle çok sert uçları bende şu sıralar her akşam düzenli olarak bakım yaptığım için sadece sıvı yağı almayı tercih ettim. Bu saydıklarımın hepsini sadece mavi büyük çantaya sığdırdım :) Bu güzel büyük çantamı da Madam Coco dan çok uygun bir fiyata (9,99 Tl) aldım. Özellikle seyahata çıktığım zamanlar bu makyaj çantasını tercih ediyorum çünkü içerisine bir çok şey sığdırabiliyorum.
 Gelelim minik pembiş çantama :) Bu çantamı nereden baksanız 4-5 sene önce bir büjiteriden almıştım.İlk aldığım zamanlar cüzdan olarak kullandım daha sonra bozuk paralarımı koymak için kullandım şimdilerde ise daha çok kızsal ürünlerimi ve ilaçlarımı koyuyorum.


Gördüğünüz ikinci minik çantanın içine de şuan hasta olduğum için minik selpak mendillerimi, ağrı kesici, soğuk algınlığı için kullandığım hapımı ve mide bulantısı haplarımı koydum. Ayriyetten de her ihtimale karşı kızsal ürünlerimi koydum.

Benim minik seyahatim için yanıma aldıklarım bu kadar kızlar. Şimdilik yazım bu kadar geldiğimde de sizlere geçirdiğim bir günü Benimle bir gün başlığı atında hıdırrellez kutlamasını, pikniği herşeyi anlatıcam :) Merak etmeyin ateşten atlarken sizler için de dilek tutarım :) :)

Bakımlı ve sağıklı günlere ..
ŞEYMA    



2 yorum:

  1. Sizi yeni takip etmeye başladığım halde yazılarınızı çok başarılı buluyorum!

    YanıtlaSil
  2. Çook teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil