19 Mayıs 2016 Perşembe

Restorex Hızlı Uzama Etkili Şampuan





Herkese merhaba :)

Şuan saat 00:50  bu saatte benim uyumuş olmam yarın sabah işe dinç bir şekilde gitmem gerek ama bilin bakalım ben ne yapıyorum ?? :) Tabi ki de sizin için bu saatte bilgisayarımın başına oturmuş bahsedeceğim ürün için cümleleri toparlıyorum. Madem şikayetçisin neden yazıyorsun dediğini duyar gibiyim, şikayetçi değilim aksine bu yazıyı yazdığım için mutluyum. Sadece gece gece çenem düştü biraz maksat biraz sohbet olsun. Bildiğin üzere hem yarı zamanlı çalışıp hemde okuyorum haliyle vakit ayırmak benim için zor oluyor genelde de yazılarımı bu saatte yazabiliyorum. Neyse ben konuyu daha fazla saptırmadan bahsedeceğim ürüne geçeyim :) 

Başlıktan da görmüş olduğun gibi Restorex şampuandan bahsedeceğim biraz. Bu ürünün seveni de çok sevmeyeni de.. Sanırım ben sevmeyenler grubundanım. Bu ürünü almadan önce internette bakıp araştırdığım gayet güzel olumlu yorumlar okumuştum, hiç kötü bir yoruma denk gelmemiştim açıkçası.. Sayfamda da bir çok kişide görmüş çok memnun kaldıklarını okumuştum. Bende bu güzel yorumların etkisiyle o zamanlar şampuan arayışında olduğum için ilk gratis indirimin de iki adet şampuanı 9,99 gibi komik bir fiyata almış bedavaya almışım gibi sevinmiştim ne yalan söyliyim :) 
Bu şampuanı kullanmadan önce saçlarım gerçekten dökülüyordu ve bir türlü bunu durduramamıştım. Şampuanı ilk elime aldığımda direk kokladım ve kokusuna bayıldım :) Şampuanı ilk kullanacağım zaman rengini gördüğümde gerçekten hayal kırıklığına uğradım bu kadar güzel bir kokunun rengi bu kadar kötü olmamalıydı. Neyse ben şampuanı kullandım ilk kullanmam da saçlarımın daha çok döküldüğünü fark ettim ama buna aldırış etmedim ilk kullanım, şampuan değişimi gibi sebeplerden dolayı olabilir dedim ve doğal karşıladım, daha sonra ki yıkamam da da baktım hala dökülüyor hiç bir azalma yok üstüne bir de kepek yapıyor dedim bu bana göre değil. Hala inatla kullanmaya devam ettim bitirene kadar kullanırım param da ziyan olmaz diye düşündüm açıkçası baktım olacak gibi değil ürün hiç bir vaat ettiğini yerine getirmiyor sağlıklı göstermesi gereken saçlarımı eskisinden de sağlıksız göstermeye başladı taramakta zorlanmaya başlayınca kendimle inatlaşmayı bıraktım ürünü bitirmeden direk kaldırdım. Ürün benim için vaat ettiği hiçbir şeyi yerine getirmedi açıkçası ne uzamasına etkisi oldu ne dökülmesini azalttı nede başka bir şey. Acaba sadece ben mi etkilerini göremedim diye düşündüm erkek kardeşime ve anneme de sordum aynı tepkiyi onlardan da görünce tamamen vazgeçtim bu üründen ve eski şampuanıma döndüm. Şimdilik şampuanımla gayet iyi anlaşıyoruz dökülmelerim azaldı eski yumuşaklığını da geri kazandı saçlarım :)
Benim bu ürün hakkında ki yorumlarım maalesef ki bu kadar eğer sende bu ürüne şans vermek istiyorsan bence iyi bir düşün ve güzelce araştır derim, çok denemek istiyorsan da kesinlikle iki tane birden alma hatta bulabilirsen seyahat boylarından al bir dene :)

Şimdilik yazım bu kadar biraz değişiklik yapıp sohbet havasında olsun istedim ve ortaya bu çıktı. Malum şuan video çekip atamıyorum bende buradan idare ediyorum :) 

Umarım yazımı beğenirsin 
Bakımlı sağlıklı günlere :)

Hee unutmadan sende kendi tecrübeni paylaşmak istersen aşağıya yorum bırakabilirsin seve seve cevaplarım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder