27 Mayıs 2016 Cuma

5 DAKİKADA MAKYAJ





Herkese merhaba :)

Hazır bir boşluk bulmuşken sizi daha fazla ihmal etmek istemedim ve başlıktan da gördüğünüz gibi 5 dakika da nasıl makyaj yapıyorum onu anlatmak istedim. Yukarıdaki görmüş olduğunuz görselde ki ürünlerle 5 dakika da makyajımı yapıyorum :)

5 dakika da makyajı genellikle yoğun olduğum makyaja fazla vakit ayıramadığım zamanlarda yapıyorum. Bu hafta da benim için yoğun bir haftaydı.. Malum öğrenciyim ve finallerim başladı bununla birlikte son senem olduğu için de staj için evrak ayarlama ve mezuniyet koşuşturmaları başladı. Gece geç saatlere hatta sabahlara kadar çalıştığım günlerim oldu tahmin ettiğiniz gibi uyanınca da korku filmlerinde başrol oynayabilecek potansiyele sahip bir zombi oldum. Bazen kahvaltı yapamadan 10 dakika da hazırlanıp yola çıkmam gerekti. (okulum çok uzak 12 de evden çıkmam gerekiyor)
Her bayan gibi bu korkunç görüntüyle dışarı çıkmak istemedim tabi ki ama vaktimi de doğru bir şekilde  kullanmam gerekiyordu. Bu yüzden zamanımı çok almayacak ama beni zombi görüntümden kurtaracak hızlı bir makyaj yapmam gerekti her gün. Bende bir hafta boyunca her gün kalkar kalmaz yüzümü yıkadım ardından hemen kıyafetlerimi giydim ( çoğunlukla spor giyiniyorum bu dönemlerde) hemen yüzüme yüz bazımı uyguladım cildimin emmesini beklerken vakit kaybetmeden göz makyajıma geçtim. Göz altı morluklarımı kapatan yorgunluğumu gizleyen garnier bb kapatıcıyı uyguladım hemen ardından benim en iyi dostum wet n wild brulee farımı uyguladım hem renk eşitledi hemde aydınlık bir görünüm kazandırdım gözlerime, onun ardından direk ten ürününe geçtim fondötenimi bu hafta Alıx avıen'den yana kullandım yeni almıştım böylece deneyimleme fırsatım oldu. Fondötenimi genellikle fırçayla uyguluyorum ama çok acelem olduğu zamanlar parmaklarımla uyguladım yüzüme hem daha hızlı yedirdim yüzüme hemde daha güzel bir sonuç elde ettim. Ten makyajından sonra tekrar gözlerime geldim genellikle sınav haftalarında eyeliner yerine göz kalemi kullanırım ama göz kalemim kaybolduğu için mecbur eyeliner sürdüm. Onu da gelişi güzel göz kapağıma normal bir kalınlıkta sürdükten sonra makyaj temizleme çubuğuna az bir miktar makyaj temizleme suyunu döküp fazlalıkları sildim iki dakika da kusursuz bir eyeliner çekmiş oldum :) Ardından direk gratis indirimden aldığım ın thebalm or you hand paletini elime alarak allığımı hafif bir şekilde uyguladım.
Vee zombi görünümünden kurtulan bir adet genç kız :)
Bir hafta boyunca en fazla 8 dakika ayırabildim makyajıma benim 5 dakika da yaptığım makyaj bu kadardı kızlar :) Daha fazla uzatmadan ve geç olmadan yayınım sizlere kavuşsun bende yatağıma :) :)

Sağlıklı ve bakımlı günlere 
ŞEYMA 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder