2 Haziran 2016 Perşembe

ALIŞVERİŞ (Gratis/stradivarius/Bijüteri)





Herkese merhabalarr :)

Nihayet finallerim bitti ve kendime vakit ayırabildim. Hazır kendime vakit bulabilmişken bir bakım yapıp insana benzemeye çalışıyım dedim :) [ Şuan yüzüm maskeli yazıyorum :)] Hazır bakım yaparken de uzun zamandır aklımda olan bir Alışveriş yazısı yazayım vaktimi güzel değerlendireyim diye düşündüm başladım yazmaya. 
Şu son bir buçuk aydır aldığım ürünleri derleyip size alışveriş adı altında anlatmak size fikir vermek istedim. Fiyatlarını hatırladığım ürünleri görsellerinin altına not olarak yazarım :)

En son aldığım ürünlerden başlayalım o zaman :)


Yanda gördüğünüz iki adet kaş kalemi ve kaş fırçasını daha yeni aldım. Ben düne kadar kaşlarımı doldurmaz sadece tarar ardından da şeffaf maskarayla üzerinden geçerdim. Tabi ki kuaför azizliğine uğramadan önce.. Sağ olsun sürekli gittiğim kuafördeki yeni elaman benim kaşların içine bir güzel etti üzerine de bir de kaş farı ile sıvamaya çalıştı. Bende o moral bozukluğuyla bir koşu gittim kaş kalemi aldım, benim kaş rengim siyah ama ayriyeten neden bir de kahverengi almışım inanın şuan bende bilmiyorum :) Biz kızlar moral bozukluğu ile alışverişe çıkınca neler aldığımızı bilmiyoruz gerçekten :) 
Hazır kaş kalemi almışken bir de kaş tarağı alıyım dedim ve bir tarafı fırça bir tarafı tarak şeklinde olanı aldım. 
Flormar siyah kaş kalemi: 4 tl
Gabrini  kahverengi kaş kalemi: 4 tl
Missima kaş tarağı: 3,5 tl








Ve ve vee bundan yaklaşık bir hafta önce arkadaşımla gezerken girdiğim bir bijüteriden aldığım Real  Technıques fırçalarım ve şu sıralar elimden düşürmediğim Alix avien mat fondötenim :)İlk başta fırçaların fiyatından dolayı orjinal olup olmadığından şüphe etsem de dayanamadım aldım ve iyi ki aldım!:)
Real Techniques fırça seti: 60 tl
Alıx avien fondöten: 25 tl




Gratis'in anneler günü indirimden aldığım ın thebalm of your hand paletim :) Bu paletin indirime girmesini sabırsızlıkla bekledim ve indirimin ilk günü sabahın köründe bir koşu gittim aldım. Biliyorsunuz o dönemde The Balm ürünlerinde %40 indirim vardı ve sabahın köründe gitmeme rağmen standlar bomboştu. Neyse ki orada çalışan görevli bana kıyamadı ve kendine ayırdığı paleti bana verdi. Nasıl mutlu oldum anlatamam :) Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 55 tl idi. 


Bundan bir buçuk hafta önce de Sebamed markasına ait iki ürün aldım. Aldığım ürünlerden balsam deodorant'ı bir blogger arkadaşımda görüp çok merak ettiğim için aldım. Onun yanında da anneme 50 faktörlük güneş kremi aldım. Sebamed markasını uzun zamandır duyuyorum fakat deneme fırsatını anca bulabildim. Keşke daha önceden deneme fırsatı bulabilseydim temiz içeriğinden dolayı tebrik ederim markayı gerçekten. Aldığım günden beri deodorantı kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum :)
Diğer aldığım iki ürün ise daha yeni sayılır fakat kullanmaya başladım bile hemen :) Vaseline markasını her zaman başarılı bulmuşumdur, özellikle  bu yeşil ambalajda ki kremler beni benden alıyor resmen. Daha önce vücudum için kavanoz şeklinde olanı kullandım ve gerçekten çok memnun kaldım bu seferde değişiklik olsun dedim sprey formunda olanını aldım ve bayıldııııımmm! Sürümü çok kolay! duştan sonra fıst fıst iki sık ve giyin :)
Bir de Vivet markasına ait ağda sonrası temizleme yağını aldım, bu ürünü hem masaj yağı olarak hemde sir ağdadan sonra temizleme yağı olarak kullanabiliyorsunuz. Ben portakallı olanından yana kullandım tercihimi

Sebamed balsam deodorant: 16,5 tl
Vaseline sprey vücut kremi: 15tl
Vivet ağda temizleme yağı: 8tl   
Sebamed güneş kremi:50 tl


Geldik son iki ürünüme bunlardan biri de favori pamuk markam benri. Pamuk stoğum azaldığı için kare ve disk pamuk yedekledim onun yanında birde makyaj düzelteme çubuğu bittiği içi yerine yenisini aldım. Gerçekten su gibi kullanıyorum bu ürünü,Eyeliner hatalarımı sıfıra indiriyorum sayesinde :)
Onun dışında bakım ve kozmetik dışında birde kendime minik el çantası aldım tam bana uygun ! :) :) Aslında makyaj çantası olarak geçiyor ama ben yazın büyük çanta kullanmadığım için el çantası olarak kullanırım diye aldım :) stradivarius çanta: 35,99 tl 


Benim son zamanlarda yaptığım alışveriş bu kadar umarım okurken sıkılmazsınız :)
Sağlıklı ve bakımlı günlere..

1 yorum:

  1. http://www.herseydenkonusmali.com/2016/07/bakim-makyaj-bloglari.html etkinliğinden geliyorum... takibe aldım bu güzel blogu bende beklerim... sevgiler...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil