28 Haziran 2016 Salı

Sebamed Balsam Deodorant





Uzuuuunnn bir aradan sonra yeniden merhaba :)
Fark ettim de burayı ve instagram hesabımı uzun zamandır ihmal ediyorum. Aklımda bir sürü fikir var ama bir türlü uygulamaya geçemedim :( 
Finaller, bütünlemeler mezuniyet balosu derken zamanı dolu dolu yaşadım. Şu sıralarda yaz okulu ve bayram tatili telaşım başladı. 
Anlayacağınız epey bir zamandır kendime vakit ayıramaz oldum. İki günde bir ojesini değiştiren kız bir haftadır aynı ojeyle geziyooorr. :(
Bu kadar dert yandıktan sonra asıl konuya geçiş yapabiliriz artık :) (Ay keşke whatsapp emojilerini buradan da kullanıyor olabilsek.)


Sebamed Balsam deodorant..

Bu güne kadar bir çok markanın deodorantlarını roll-on'larını kulladım.  Bir çoğundan memnun kaldım fakat temiz içerikli olmadığı için içim rahat etmedi kullanmayı bıraktım. Ben yaz aylarında çok terleyen bir insanım. (Ayıptır söylemesi ter kokumda birazcık kötüdür) Yaz ayından sırf terlediğim ve koltuk altlarım sürekli ıslak olduğu için nefret etmişimdir. Kalabalık ortamlarda sürekli kendimi kontrol etmek durumunda kaldım acaba çok ter kokuyor muyum koltuk altlarım çok ıslanmış mı diye. 

Daha sonra uzun zamandır hep karşıma çıkan bir çok blogger arkadaşımın kullandığı Sebamed balsam deodorantı kafaya taktım. Fiyatından dolayı biraz beklemek zorunda kaldım ve ilk indirimde koşarak gittim aldım. Yanılmıyorsam anneler günü indiriminde almıştım. Evet evet anneler günü indirimde almıştım hatta planlayıp yazamadığım mayıs ayı favorilerime bile dahil etmiştim. Anlayacağınız o kadar sevdim ben bu ürünü. Benim fikirlerimden önce ürünün vaatlerinden bahsedelim biraz.

-Aleminyum, paraben ve alkol içermiyor.
-Kötü kokuya yol açan bakterilerin oluşumunu durdurur.
-Kötü vücut kokularının oluşumunu engeller.
-Hassas koltuk altı bakımını sağlar.
-pH 5.5 değeri ile cildin doğal yapısının korunmasını sağlar.

Ürün görüldüğü gibi temiz içerikli bir ürün, gönül rahatlığı ile severek kullanıyorum. Sıvı bir formda olduğu için koltuk altlarım da kuruluk beklemedim ne kadar kuruluk verebilirdi ki sıvı bir ürün. Bu konu da beni pek bir tatmin etmedi ama yine de severek kullanıyorum. Keşke bu markanın bir de mum formunda olan deodorantları çıksa..
Kokusuna gelecek olursak bildiğimiz sebamed kokusu. Ne mis gibi kokuyor nede rahatsız edici şekilde kötü. Aşırı terlemeler de gün içerisinde tazelemek gerekiyor . 
Terleme demişken şu konuyu da belirtmek istiyorum. Bu ürün hiç bir şekilde terlemeyi durdurmuyor zaten vaatlerinde de öyle bir şey yok. Sadece kötü kokuya yol açan bakterilerin oluşumunu durduruyor ve sağlıklı bir şekilde terlemiş oluyoruz. 
Hassas cilde sahip olan biri olarak gönül rahatlığı ile size tavsiye edebilirim. 
Benim gözlemlerim bu kadar. Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında hangi deodorantı severek kullanıyorsunuz benimle yorumda paylaşabilirsiniz. Bir sonra ki yazı da görüşmek üzere.. 

ŞEYMA 

NOT: Depilasyon sonrası rahatlıkla kullanabilirsiniz hassas cilde sahip olmama rağmen yanma kaşınma gibi bir durumla karşılaşmadım.



6 yorum:

  1. Bu ürüne ben de şans verip bakayım. :) Bu arada blogunu izlemeye aldım ben de bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. En yakın indirimde alın bir deneyin bence normal fiyatı diğer markalara göre biraz fazla sizde memnun kalırsınız umarım :) Bu arada izlemeye aldım :)

    YanıtlaSil
  3. bu markası genel olarak seviyorum. Bulursam indirimde ben de bir şans veririm :) Şimdi keşfettim seni bana da beklerim
    sinempehlivan39.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu markadan ilk ürünüm bu sanırım daha alacak çok şeyim var :)

      Sil
  4. Yazı için teşekkürler, takipteyim bana da beklerim :)

    YanıtlaSil