28 Temmuz 2016 Perşembe

Gratis İndiriminde Kaçırılmayacak 10 Ürün !



Herkese merhabaaa :)
Bugün sizlerle Gratis indiriminde alınacak 10 üründen bahsetmek istiyorum. Malum indirim geldi ve biz kendimizi yine kaybedip bütün mağazayı talan edeceğiz :) Ben hariççç! Çünkü ben kozmetik diyetine girdim arkadaşlar :):) İtiraf etmem gerekirse yaptığım listedeki ürünlerin bir kısmı bende de yok ve deli gibi alışveriş yapmak istiyorum :(
Neyse biz konumuza geçelim ve neler almalıyız indirim dönemlerinde onlara bir bakalım.

1- The Balm standı 
İndirim döneminde ne yazık ki talan edilmiş stantlardan biri oluyor bu marka ama erkenden davranıp giderseniz istediğiniz her ürünü bulabilirsiniz. Benim nacizane tavsiyelerim

* In The Balm of your hand

*Meet matt(e) Trimony

*Put A Lid On It Far bazı 

2- MAYBELLİNE STANDI

*Color tatto Krem Farlar

*Maybelline Jel Eyeliner
 *Maybelline Lash Sensational

3- WET N WHİLD STANDI

*Confort Zone Far paleti

*Brulee Tekli Far

-LOREAL PARIS STANDI
* Loreal Lumi Magique Base


Vee son olarak benim seyahatlere çıkarken yanımdan ayırmadığım Dirty Work seyahat makyaj çantası 
Benim nacizane tavsiyelerim bu kadar. Aslında önerebileceğim bir çok ürün var fakat 10 ürünle sınırlamak istedim umarım sizin için yararlı bir yazı olmuştur. Sizinde önerdiğiniz ürünler varsa aşağıya yorum olarak bırabilirsiniz. :)
Hee bu arada ipin ucunu kaçırmayalım sağlıklı güzel bir alışveriş yapalım :)
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere

Mutlu, bakımlı günlere..
Şeyma

4 yorum:

  1. Benim en çok ruja ihtiyacım var şu an. Gratis'e girip girip istediğim gibi ruj bulamadan çıkıyorum. Hoş, ne istediğimi de bilmiyorum ki :D Çok teşekkürler tavsiyelerin için. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dudak ürünü koymadığımı şuan fark etmeme ne demeli :( Eğer ruj arıyorsan kesinlikle The balm, Golden Rose, Wet n Whild standlarına bak derim. Golden rose'un mat likit rujlarına bakmanı tavsiye ederim kalıcılık konusunda oldukça başarılı :) yorum içi teşekkürler :*

      Sil
    2. Teşekkürler dikkate alacağım :) Ayrıca olur öyle şeyler dert etme ^^

      Sil
  2. Lumi maguqie israrla almadigim tek ürün sanirim tesekkürler :)

    YanıtlaSil