18 Ağustos 2016 Perşembe

FAVORİ 5 YAZ OJEM





Herkese tekrardan merhabalaaaarrr :) :)
Uzun bir aradan sonra tekrar sizlerleyim. Bugün sizinle yaz bitmeden favori yaz ojelerimden  bahsetmek istedim. O zamaaan hemen başlayalım :)


Benim yazın genel olarak kullandığım minnoş ojelerim Flormar markasının Full Color serisi oldu. Ojelerin yapılarına geçmeden önce  numaralarını öğrenelim bakalım.
*FC49 (clear sky)
*FC03 (bubble gum)
*FC47 (lemoncello)
*FC38 (lilac blossom)
*FC45 (peach sparkler)

Full Color serisi ojenin rengini tek katta verdiğini iddia eden bir seri. Peki ürünler gerçekten iddia ettikleri kadar var mı?
Şöyle söylemeliyim ki bazı renkler gerçekten hakkını vererek tek katta rengini veriyor, ne fırça izi kalıyor nede dalgalanma oluyor. Bendeki renklerden özellikle sarı ve pembe renkte olan ojeler gerçekten hem dalgalanma yapıyor hemde tek katta o şişede ki rengi vermiyor. Fakat buna rağmen renkleri çok sevdiğim için favorilere girdiler :) Tırnakta nasıl duruyor onu görmek ister misiniz peki? Hadi o zaman bir de ona bakalım :) :)


(Yapay ışıkta çekilen fotoğraf)

Bu yazıyı gecenin bir vakti yazmaya karar verdiğim için maalesef gün ışığında değil fotoğraflarım o yüzden yapay ışıktaki görünüşleri ile idare etmek zorundayız :( (Tırnaklarımın şekilsizliği kalp ben)
Benim tırnaklarımda duruşu yukarıda ki gibi içlerinden en çok tabi ki de mor rengini seviyorum. Hem tek katta rengini veriyor hem de benim bronz tenime yakışıyor. Yapısına tekrar geri dönecek olursak normal flormar ojelerine göre biraz daha koyu bir kıvamı var diyebilirim, fırçaların kalınlıkları da gayet güzel rahat bir şekilde tırnaklarınıza uygulayabilirsiniz. Kalıcılık konusuna gelecek olursak tek başına iki gün soyulmadan yıpranmadan duruyor üzerine güzel bir  top coat uyguladığınızda kalıcılıklarını daha da arttırabilirsiniz. Benim şuan kullandığım top coat Rimel London finishing Touch hem kalıcılık artıyor hemde mükemmel bir parlaklık veriyor :)
Benim yazın kullandığım favori 5 ojelerim birbirinden tatliş bu renkler sizde severek kullandığınız yaz ojelerini benimle paylaşmak isterseniz yorum bırakabilirsiniz.

Mutlu bakımlı günlere.

3 yorum: