26 Temmuz 2016 Salı

IN THEBALM OF YOUR HAND







Selam minnoşlarr :)
 Bu akşam ki konuğum en sevilen marka olan TheBalm'ın In Thebalm Of Your Hand paleti:) Kendilerini sanırım anneler günü indirimde almıştım. Hatta daha önceki indirimlerde bulamamış ve aramaktan vazgeçmiştim :( Şans eseri anneler gününde kasa arkasında görmüştüm ve gördüğüm gibi kapmıştım :) Bu palet gerçekten  The Balm markasından ürün almak isteyenler için çok ideal bir palet içerisinde en iyilerin olması ayrı bir avanyaj. 
Yanınızda taşımak için biraz büyük bir palet ama içindekiler sayesinde makyaj çantanızda başrolü oynayabilir. İçindekilere gelecek olursak 3 allık,1 bronzer,4 far, 1 aydınlatıcı 2 tane de ruj bulunuyor.
ALLIKLAR
*Hot Mama
*Instaın Argyle
*Cabana Boy

BRONZER
*Bahama Mama


FARLAR
*Shady Lady insane jane
*Shady Lady mischevious marissa
*Nude Tude sexy
*Balm Jovi lead zeppelin


AYDINLATICI
*Mary lou manızer

RUJLAR
*How Bout Them Apples Caramel
*The Balm Gırls mia moore


Ürünlerin yapısından hiç bahsetmiyorum kullananda kullanmayan da nasıl bir yapıya sahip olduklarını biliyor.  Günlük ve özel günlerinizde bu paleti rahatlıkla kullanabilirsiniz. Ben sadece bu paletle arkadaşımın nikah makyajını yapmıştım artık siz düşünün :) (Yakından fotoğrafı elimde olmadığı için koyamadım) 
Bildiğim kadarıyla bu palet yılbaşına özel çıkarılmıştı pek çok The Balm standlarında yok. Mağazalarda stokları varsa da pek koymuyorlar yada kasa arkasında duruyor. Normal fiyatı 92 Tl idi. Ben indirimde yanlış hatırlamıyorsam 55 Tl gibi bir fiyata almıştım. Eğer bulursanız bence kesinlikle kaçırmayın bu paraya bu palet bence değer. İndirim zamanında bulursanız hiç durmayın alın aldırıın:)

Mutlu bakımlı günlere :)
ŞEYMA




1 yorum: