23 Kasım 2016 Çarşamba

Urban Care Shake N Repaır Bukeli Saçlar İçin Onarıcı Bakım Köpüğü





Herkese merhabalarrrr :)
Bugün sizlere yazın başlarında aldığım bir süre sıkça kullandığım daha sonra bıraktığım ve tekrar kullanmaya başladığım bir üründen bahsetmek istedim. Başlıktan da görüldüğü gibi meşhur mis kokulu saç köpüğü😃

Bu ürünü almadan önce kullananların yorumlarına bakıp aldım, bu benim için birazda kötü oldu çünkü çok fazla beklenti içerisine girdim. İlk olarak saç tipime gelecek olursak kabarık, dalgalı ve ince telli saçlara sahibim, bu yüzden saçıma her hangi bir ısı işlemi uygulamadığım zamanlar saç kremi tarzında ürünler kullanıyorum. Daha önce farklı markaların saç köpüğünü kullandım fakat istediğim şekillendirmeyi elde edemedim maalesef 😐 Bu yüzden de tekrar saç kremlerine geri dönmüştüm. Daha sonra yaz aylarının başlarında bu ürünle karşılaştım ve denemek için bukleli saçlar için olanı satın aldım. Bakalım bu ürünle ilgili düşüncelerim neler ?

Ürün bukleli, kıvırcık ve elektriklenen keratin yapısına etki eden ve yoğun bakım yapan bir saç köpüğü olduğunu söylüyor. Benim bu ürün ile ilgili deneyimlerim ise şöyle; Bu ürünü çok büyük beklentiler içerisinde aldım açıkçası saçlarımı şekillendireceğini ve bunun 24 saat kalıcı olacağını düşündüm fakat öyle olmadı. Saçımı şekillendirme konusunda beni tatmin etmedi şekillendirici saç kremleri gibi olacağını düşündüm belki de. Bu ürünü yazın her duştan sonra kullandım saçlarımı gerçekten de yumuşacık yaptı kullandıkça saçlarımda ki o sönüklük yerini canlılığa bıraktı. Fakat şekillendirme de beni tatmin etmediği için bir kenara bıraktım.
Yazın her fırsatta denize gittiğim için saçlarım haliyle yıprandı, bu sefer de her akşam taramadan önce kullanmaya başladım hem taramam kolaylaştı hemde tekrar yumuşacık olmaya başladı saçlarım. Tesadüfen bir gün arkadaşlarla denize giderken saç köpüğünü de yanıma almışım malum denizden sonra saçlarımız kas katı oluyor taraması haliyle zorlaşıyor, bende o gün plaj çantamda görünce saçlarıma uyguladım uyguladıktan sonra saçlarımda ki o deniz suyunun etkileri kalmadı diyebilirim. hem o sertlik gitti hemde mis gibi koktu saçlarım sahilde. Hatta arkadaşlarım saçlarımın daha parlak gözüktüğünü de söylediler 😊

Yani kısacası bu ürün ile ilgili düşüncelerim şekillendirme olarak beni tatmin etmedi fakat onarım ve yumuşaklık konusunda bu ürünü sevdim. Özellikle kokusu beni benden alıyor 😍 
Şuan ürün bitmek üzere kısa bir süre önce tekrar kullanmaya başladım indirime girdiği zaman tekrar alırım yüksek ihtimalle hatta yıpranmış saçlar için olana şans verebilirim.

Mutlu ve bakımlı günlere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder