15 Kasım 2016 Salı

FAR BAZI YAPIMI






Herkese merhabalar :)
Yoğun bir tempoya pazartesi gününden itibaren girmiş bulunmaktayım. Malum vize haftası geldi çattı. Vizelere nasıl çalıştığımı öğrenmek isterseniz  nisan ayında yayınlamış olduğum postlardan bulup okuyabilirsiniz. 
Her neyse biz önemli olan konuya gelelim, vize haftası iş okul derken buraları tekrar ihmal etmek istemedim bu yüzden de kısacık bir iyi geceler yazısı yazmak istedim size. Artık haftalık olarak planlamalarımı da yapıyorum böylece artık daha aktif bir hale gelecek blogg ve instagram sayfam.
Peki benim kısacık iyi geceler yazıma geçelim mi artık ? 
Ee hadi başlayalım o zaman, bu gece sizlere evde far bazı nasıl yapılır ondan bahsetmek istedim. Evet doğru duydunuz evde far bazı yapımı! :) Üstelik malzemeleri de kolaylıkla bulabilirsiniz. Hadi o zaman malzemelere geçelim. 

Malzemeler
*4 çay kaşığı yoğun kıvamlı nemlendirici
*2 çay kaşığı fondöten
*1 çay kaşığı pudra

Not: Bu ölçüdeki malzemelerle bir adet seyahat krem kabını doldurabilirsiniz. 

Öncelikle minik bir kaba pudrayı toz haline gelmiş bir şekilde koyuyoruz pütür pütür olmasın diye de iyice ezip üzerine nemlendiriciyi ilave ediyoruz, sonrasında topak topak kalmayacak şekilde güzelce karıştırıyoruz. bu elde ettiğimiz karışımın içerisine kullanmadığımız yada bitmek üzere olan fondötenden ilave edip tekrar karıştırmaya başlıyoruz. Tüm malzemeler birbirine iyice karıştırdıktan sonra minik bir saklama kabına boşaltıyoruz. Evet far bazımız hazır artık ! :)
Kullandığınız far bazından memnun değilseniz yada far bazına para vermek istemiyorsanız evinizde kolaylıkla bunu yapabilirsiniz. 


Mutlu ve bakımlı günlere.


2 yorum:

  1. harika bir bilgi, paylaşım için teşekkürler ...

    YanıtlaSil
  2. yeni fikirler,bilgiler verebilmişsem ne mutlu bana :) Yorumunuz için teşekkürler :*

    YanıtlaSil