26 Ocak 2017 Perşembe

Maybelline Lash Sensatıonal Maskara








Herkese merhabalaaarrr 😃

Bugün blogumun konuğu uzun zamandır severek kullandığım aslında herkesin bildiği, sevenleri de sevmeyenleri de olan bir maskara. Uzun bir süredir deneyimlediğim için artık fikirlerimi sizlerle paylaşabilirim diye düşündüm, blogger arkadaşlarımın dilinden hiç düşmediği için çok merak ederek indirim döneminde gidip almıştım iyi ki almışım 😍


Maskarayı ilk kullanmaya başladığınız süre de ıslak ve zor kuruyan bir yapıya sahip olduğunu düşünebilirsiniz, ilerleyen günlerde bu maskarada diğer maskaralar gibi yapısı iyice oturup tam kıvama geliyor. Kirpiklerimi uzatmada ve hacim vermede bence gayet başarılı bir ürün, simsiyah bir yapıya sahip ve ikinci katta kirpik diplerimi iyice belirginleştiriyor. Kirpiklerimi asla yapıştırdığını düşünmüyorum ayrıca  gün içerisinde dökülme de yapmadı bende.

Fırça yapısına gelecek olursak plastik ve eğimli. Bu tarz fırçalar düşük kirpiklere sahip olanlar için bence kesinlikle ideal, çünkü o yumuşak ve düz fırçalarda istenilen sonucu pek elde edemiyorsunuz. Bu maskara için bence tek kötü şey zor çıkması, maskarayı tamamen arındırabilmek için epey bir uğraşmanız gerekiyor, bol uygulandığı zaman çift bazlı temizleyiciler bile yetersiz kalabiliyor. Almadan önce yorumları okuduğumda bazılarında kirpiklerinin dökülmesine neden olduğunu okudum, düzgün çıkartmadığım zamanlarda da bende bir iki tel dökülme yaptı bence oda gayet normal. Özel günlerinizde gözüm kapalı önerebileceğim maskaralardan biri😍
Verdiği hacmini ve kıvrıklığını ben çok beğendim simsiyah bir yapıya sahip olması da artı bir özellik bence.


Benim kirpiklerim de iki kat uygulanmış hali bu şekilde. Kirpiklerimde duruşu gerçekten çok beğendim ve tekrar tekrar aldığım indirimlerde stokladığım tek maskara.

Mutlu ve bakımlı günlere😘


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder