19 Ocak 2017 Perşembe

Favori Dudak Nemlendiricilerim






Merhaba minnoş okurlarım 😍😚

Bugün sizleri yaz kış demeden yanımdan ayırmadığım üç favori dudak ürünlerim ile tanıştıracağım.
Aslında bir çoğunuz bu ürünleri biliyorsunuz hatta uzun süre kullanıp memnun kalanlarınız bile vardır. Ama ben birde benden tanıyın onları istedim 😊



Unutmayalım ki cildimize verdiğimiz önemi dudaklarımıza da vermeliyiz, bunu sadece kış aylarında  değil çiçeklerin baharı müjdelediği, sarı yaprakların kaldırımlara düştüğü ve hatta kavurucu güneşin altında bronzlaşırken bile dudaklarımızı düşünmeliyiz. Sizinde benim gibi dudaklarınız gerçekten çabuk kuruyup, çatlıyor ve hatta yara oluyorsa size önerdiğim bu üç ürünün en azından birini çantanızın demirbaşı yapmalısınız. Gelelim benim favori ürünlerim nelermiş.

İlk olarak yaklaşık bir buçuk sene önce gratis alışverişinde sepetime attığım ve o günden sonra bittikçe aldığım üründen bahsedelim. Evet tahmin ettiğiniz gibi Blistex Medplus, Ben bu ürünün kavanoz şeklinde olanını tercih ediyorum hem yapısı daha iyi diğerine göre hem de daha çabuk onarma, iyileşme sağlıyor. Dudaklarım gerçekten en ufak bir ateşlenme de bile kurak çöllere benzediği için özellikle kış aylarında her gece yatmadan önce mutlaka ince bir tabaka halinde dudaklarıma sürüyorum, sabah kalktığımda yumuşacık dudaklarla uyanıyorum. Bu ürünün bana göre sadece iki eksi yönü var. Birincisi; yoğun bir yapıda olduğu için her hangi bir mat rujun altına günük bakım olarak uygulanmaması, ikincisi; içeriğinin çok temiz olmaması. Buna rağmen gerçekten dudaklarımda uzun süreli bir yumuşaklık ve nemlendirme sağladığı için elimin hep gittiği nemlendiricilerden oldu kendileri..
Gelelim ikinci favori ürünüm olan bir süre önce watsons'tan belli bir alışveriş üzerine yarı fiyatına aldığım yine dudak bakımı için ideal olan dudak nemlendiricime. 
Ruby Kisses Pot O'Mıracle dudak nemlendiricisi... Daha önce blogg sayfalarında çok gördüğüm ama fiyatından dolayı pek almaya yanaşmadığım ürünü sonunda aldım ve denedim. Kullandığım günden beri dudaklarımın dostu oldu 😊 Yapısına gelecek olursak yine Blistex gibi yoğun bir yapıda, dudaklarınızın çok kuru olduğu dönemlerde uzun süreli bir nemlendirme ve yumuşaklık sağlıyor. Blistex gibi yine kavanoz bir formda ve kutuları da gerçekten çok tatlı, ürünü bitirdikten sonra minik küpelerinizi koymak için bile kullanabilirsiniz. Bildiğim kadarıyla markanın ülkemizde satılan üç çeşit nemlendiricisi var nane yağı, gül yagı bir diğeri ise kakao yağı. Bendeki tabi ki de naneli olan, naneli olması gözünüzü korkutmasın ne kokusu rahatsız ediyor ne de yapısı, daha çok şekerli nane gibi kokusu var☺ Bu marka ile ilgili söyleyebileceğim olumsuz yorumlarıma gelecek olursak içeriğinde her ne kadar bitkisel yağlar bulundurduğunu söylese de bunun yanında parafin, ve petrol türevi maddelerde bulunduruyor ve blistex gibi parmakla uygulama yapabiliyorsunuz sadece. 
Le Petıt Marseıllaıs dudak nemlendiricisi.. Çok yakın zamanda yine bu markanın duş jei alışverişinde yanında hediye olarak aldığım stick formdaki dudak nemlendiricisi, kokusuna bayıldığım makyaj çantamdan çıkarmadığım nemlendiricilerden biri oldu kendileri.Dudaklara uygulandığında beyazlık yada yağlı bir his bırakmıyor, nemlendirmesi orta düzeyde ve mat ruj uygulamadan önce dudaklarınıza bu ürünü uygulayabilirsiniz. Gün içerisinde dudaklarım kuruduğunda, nemlendirilmeye ihtiyaç duyduklarında hijyen açısından daha iyi olduğu için arabada, evde, okulda her hangi bir yerde rahatlıkla uygulayabiliyorum. 
Dönüşümlü olarak kullandığım favori lip balmları bunlardı daha temiz içerikli uygun fiyatlı ürünler önermek isterseniz aşağıya yorum bırakabilirsiniz. 😚

Mutlu ve bakımlı günlere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder