6 Eylül 2016 Salı

YAZ FAVORİLERİM





Merhaba benim minnak tatlış okuyucularım :)
Minik bir aradan sonra tekrar klavyenin başına oturdum ve yazmaya başladım. Yazmam gereken yazılar o kadar çok birikti ki bu yoğun tempoda nasıl başa çıkacağım inanın bilmiyorum. Bir türlü favoriler serisi yazmaya başlayamadım içim de ukde kaldı, madem ay ay favorilerimi yazamadım bende en iyisi toptan bir yaz favorilerimi yazayım dedım :) 
Verdiğim minik bir aradan sonra yaz favorilerim ile karşınızdayımmmm :) :)



Görselde görmüş olduğunuz tüm ürünler benim yaz boyunca sıkça elimin gittiği ürünler. Bakalım yaz boyunca sık sık neler kullanmışım. 

*Pure Beaty BB krem; Bu ürün sanırım benim en en  ennn sevdiğim bb krem karma bir cildim olmasına rağmen bir bb kremi sevebileceğim hiç aklıma gelmezdi. Kendisini yaz boyunca elimden hiç düşürmedim günlük, özel makyajlarında elim bu ürüne gitti sürekli. Bu ürünle ilgili daha fazla detay vermek istemiyorum yakındaa bir inceleme yazısı gelecek :)

*The Balm Meet Matt Trimony; Yaz boyunca mat bir göz makyajı istediğimde elimin gittiği tek far paleti bu oldu.İçindeki renkler, yapısı her şeyi ile favorilere girecek bir ürün bence. Paletteki açık renkleri günlük makyajda koyu renkleri ise özel zamanlarda severek kullandım. 

*Pastel Pretty Cheeks; Yaz boyunca ne zaman allık kullanmak istesem bu minnoş tatlı allığı kullandım hep, rengi doğal duruşu tüm makyajıma uyum sağlaması ...

*Rimel London Sunshımmer; Ne zaman kendimi biraz daha bronz göstermek istesem yada hafif bir yüz kontürü yapmak istesem bu ürün çıktı karşıma. Üç renkten oluşuyor, ben genelde hep koyu rengini kullandım bazen de üç rengi karıştırıp allık olarak uyguladım. 

*The Foot Factory Nane Aromalı Ayak Losyonu; Bu ürün benin sanırım en en sevdiğim ürünlerden biri :) Aldığım günden beri kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum. Yorgun işten geldiğimde yada bütün günümü dışarıda geçirmişsem eve gelir gelmez ayaklarımı yıkayıp bu losyonu sürdüm ayaklarıma. İçindeki nane sayesınde ayaklarıma müthiş bir rahatlama ve serinlik verdi sanırım yaz kış favorim olacak.

*Essence xxxl Velvet Matt Lipgloss; Yaz boyunca genelde pek ruj uygulamadım dudaklarıma kulandıklarım genellikle nude tonlarda rujlarım oldu. En çok bu ürünü kullandım aralarında hem mat hemde doğal bir renk tonu var. Kalıcıık olarak pek başarılı değil ama yine de favorilerim arasında.

*Flormar Full Color Oje; Bu serinin bütün renklerini seviyorum ama FC38 ve FC49 kodlu ojelerin benim için yeri ayrı. Hem yaz rengi hemde tırnak yapıma ve ten rengime uygun renkler. Yaz boyunca belki de günlerce üst üste bu iki rengi kullandım :)

*Ossıon Extra Aqua Wax; İtiraf etmeliyim ki bu ürüne aslında para vermedim ve benimde değil. Erkek kardeşim nereden almış bilmiyorum ama ondan çok ben kullandım diyebilirim :) Saçlarımı düzleştirmeye üşendiğim de  yada dalgalı bir model yapmak istediğimde bu ürünü kullandım hep. kullandıkça da alışkanlık haline getirdim. Özellikle işe giderken saçlarımı yapmaya o kadar çok üşeniyorum ki direk saçlarımı ıslatıp wax'ı uyguluyorum ve dışarı çıkıyorum :)

*Stradivarius Portföy Çanta; Üzerinde ki desenleri ile beni benden alan minik çantam. Tam benlik dediğim tek çanta sanırım. Daha sonra makyaj çantası olduğunu öğrensem de ben hep el çantası olarak kullandım. Yaz boyunca büyük çantalar kullanıp kendime işkence etmekten bıktım ve sürekli bu tarz çantalar almaya başladım. Ama en çok bu çantayı sevdim küçük olmasını, rengini, desenini herşeyii.. Hem yanıma çok birsey almıyorum hem de her kıyafetime uygun bir çanta :)

Benim yaz boyunca sıkça kullandığım ürünler bunlardı. Sizde favorilerinizi benimle paylaşmak isterseniz yorum olarak yada instagramda (tellninmakyajaski) son fotoğrafın altına yorum bırakabilirsiniz. 

Bakımlı, mutlu günlere..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder