16 Eylül 2016 Cuma

PURE BEAUTY BB KREM





Herkese yeniden merhabaaa :)
Miss gibi bir bayram tatilinden sonra tekrar buralardayım. Güzelce dinlendim, kendime bol bol vakit ayırdım hatta sosyal medyadan uzak bile kaldım kafamı dinlemek için, enerjimi toplamadım ve şimdi sizinde beğeneceğinizi düşündüğüm bir yazı ile karşınızdayım :)
Bugün size uzun zamandır deneyimlediğim en iyi ten ürünlerinden birini anlatacağım. İçimde çok şey biriktirdim isterseniz hemen geçelim :)


Watsons mağazalarında satılan Pure Beauty markası ile ilgili ilk deneyimim bu bb krem oldu, bir de çok beğenilen popüler olan cc kremi var. Onu şu sıralar kozmetik diyetinde olduğum için almayı düşünmüyorum :) :)
İlk olarak ambalajından bahsetmek istiyorum ben, tatliş pembe bir tüp ve içerisinde 30ML ürün var. Bana kalırsa içerinde o kadar bile ürün yok neredeyse %70'i hava diyebilirim.  Ambalajı hakkında tek olumsuz düşüncem bu. 
Ürünün içeriğine gelecek olursak alkol, paraben ve lanolin içermiyor. Dermatolojik olarak test edilmiş ve onaylanmış bir ürün, SPF 42 içeriyor bu da demek oluyor ki ürünün altına ekstradan bir güneş koruyucu bir ürün uygulamaya gerek yok :) 
Düzenli uygulama da cildi nemlendirmeyi, aydınlatmayı ve gözenekleri küçültmeyi vaat ediyor. 
Ürünle ilgili diğer bir sıkıntı ise tek renk seçeneği olması.. 
Açık tenlerde koyu esmer tenlerde de açık gelen bir ürün. Ürünü parmaklarımla uyguladığımda tenimle bütünleşiyor gayet güzel bir sonuç elde ediyorum, karma bir cilde sahip olmama rağmen ilerleyen saatlerde yağlanma yapmadı. Kullandığım süre içerisinde sivilcelenme de yapmadı. Kapatıcılığı bir bb kreme göre oldukça başarılı bu ürünü kullanmaya başladığımdan beri fondötenlerimi kullanmıyorum diyebilirim :) Yaz aylarında ayıla bayıla kullandığım ten ürünüdür kendisi.
Bb krem olması gözünüzü korkutmasın tüm cilt tiplerine uygun bir ürün olduğunu söyleyebilirim :) 

Benim düşüncelerim bu kadar. Peki siz ne düşünüyorsunuz bu ürün için ?

Mutlu ve bakımlı günlere.




1 yorum:

  1. Merhabalar yazıma yaptığınız yorum için çok teşekkürler instagramda isminiz nedir acaba ordan takip etmek isterim sizi :)

    YanıtlaSil