29 Şubat 2016 Pazartesi




MERHABALAARRR :)
Dört günlük bir aradan sonra tekrar sizinleyim. İşim gereği bir süre instagramda ve blogda ara vermek zorunda kaldım, neyse ki tekrar karşınızdayım. Bugün sizlere günlük hayatımda severek kullandığım Golden Rose markasının 5'li far paletinden bahsetmek istiyorum.


Yakın arkadaşımın hediyesi olan bu paleti günlük makyajım da rahatlıkla ve severek kullanıyorum. Bendeki far paletinin adı NUDE PINK 106. İçindeki renklerin uyumu beni benden aldı resmen. Eveett gelelim içindeki renklere :) 


İçindeki renklere gelecek olursak görselde ki gibi tam nude-pempe makyaj yapmak isteyen bayanlar bu farı rahatlıkla kullanabilir.  İçinde açık renk krem, açık pembe, altınımsı kahve, mor ve kahverengi barındıran bi renk daha var :)
Renk tanımlamam ne kadar komik olsa da içindeki renkler bence çok hoş.  Ürünün yapısı ise her ne kadar günlük makyajda rahatlıkla kullanılabilir bir ürün olduğunu söylesem de ürün mat bir ürün değil sadece açık pembe renginin diğerlerine göre ışıltısı daha az. Pigmentasyonu fiyatına göre oldukça başarılı. 

İster far bazı ile ister direk uygulayabilirsiniz ürünü. Ben ürünü kendi yaptığım far bazı ile uyguladım koluma renklerını fotoğrafta daha iyi verebilmesi için. 
 Üründe tek sevmediğim şey plastik kapağı ve kalitesiz iki yönlü fırçası. Fırçanın bir tarafı kalem fırça diğer tarafı ise dağıtma fırçası. 
Ürünü kendi far fırçalarınızla uygulayarak daha rahat ve güzel dağıtabilirsiniz. 
Ürünü Gratis, Watsons, EveShop mağazalarında bulabilirsiniz.  Ürünün normal fiyatı; 23,25 TL İndirim döneminde daha uygun fiyatta alabilirsiniz. 
Bir sonra ki yazıda görüşmek üzere :) 
Bakımlı ve sağlıklı günlere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder